Wednesday, February 21, 2007

Τι γυρεύει ο Νταλάρας στη Λιβερία;

Ναί! Ο Γιώργος Νταλάρας βρέθηκε για μερικές μέρες στη Λιβερία (και άλλες χώρες εκεί στη Δυτική Αφρική, με τους φτωχούς του μαύρους και τα πεινασμένα παιδάκια με τις πρησμένες κοιλιές). Διάβασα το "αστείο" Δελτίο Τύπου της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και μεταφέρω μερικά αποσπάσματα που μου έκαναν εντύπωση. (σε italic είναι τα αποσπάσματα και σε γκρι τα σχόλιά μου)

Για χρόνια τραγουδούσε για τους πρόσφυγες και τους βοηθούσε μέσα από φιλανθρωπικές συναυλίες. Τώρα, ο ήχος της φωνής του, δυνατός και καθαρός, φτάνει στους ίδιους τους πρόσφυγες οι οποίοι καλωσόρισαν το Γιώργο Νταλάρα στο πρώτο του ταξίδι εκτός ελληνικών συνόρων με την ιδιότητα του Πρεσβευτή Καλής Θέλησης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Χι... χι... χι...
Αρχι..χι..χισαμε!


«Ο κόσμος έμεινε αμέτοχος και άφησε τους πρόσφυγες να υποφέρουν», δήλωσε ο Νταλάρας, αναγνωρίζοντας ότι, «Ό,τι και αν μπορέσουμε να κάνουμε είναι ίσως λιγότερο από αυτό που χρειάζεστε και αξίζετε».

Να'σαι καλά παλικάρι μου, του είπε μια ηλικιωμένη μαύρη.


«Δεν μπορούμε να λεγόμαστε πολιτισμένοι, αν κλείνουμε τα μάτια μας σε ό,τι συμβαίνει στην Αφρική. Αποτελεί ηθική υποχρέωση», δήλωσε η γυναίκα του Πρεσβευτή Καλής Θέλησης, Άννα Νταλάρα, η οποία εργάζεται εθελοντικά για την Ύπατη Αρμοστεία.

Χμμμ... για μισό λεπτό! Και η σύζυγος εθελόντρια
στην Ύπατη Αρμοστεία; Η σύζυγος του Πρέσβη
Καλής Θέλησης; Σαν πολλοί καλοθελητές δεν
μαζεύτηκαν στην Αρμοστεία; Κάτι παίζει εδώ...

«Δεν ξέρω γιατί έχουν έρθει, αλλά όλοι είναι χαρούμενοι που ήρθαν, γι´αυτό είμαι κι εγώ χαρούμενος», ανέφερε ο Μπαιντού Φαμπουλέχ, ένας Λιβεριανός πρόσφυγας μόλις επτά ετών, στον καταυλισμό Τζέμπε.

Αν ρωτήσουν μικρότερο σε ηλικία Λιβεριανό
μπορεί να δήλωνε και fan του Νταλάρα. Επίσης
Αυτή η δήλωση έχει τη μαγική ιδιότητα να ισχύει
και αντίστροφα - θα μπορούσε να την είχε πει και
ο ίδιος ο Νταλάρας. "Δεν ξέρω γιατί έχω έρθει, αλλά
όλοι είναι χαρούμενοι που ήρθα, για αυτό
είμαι κι εγώ χαρούμενος!"

Το πλήρες Δελτίο Τύπου μπορεί να βρεθεί στην ιστοσελίδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ
για τους Πρόσφυγες, που κατά τ' άλλα κάνει σπουδαίο έργο. Ειδικά μακριά από τα "φώτα της δημοσιότητας"... και των διασημοτήτων!

Δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα!

9 comments:

DCD said...

Ειναι αυτες οι εικονες που σε κανουν να θες να ξερασεις. Εγω προσωπικα θελω να ξερασω πανω του.

Θεριό Ανήμερο said...

Ε γίνεται να θέλει ο DCD και να μην θέλω εγώ;;

Epikouros said...

@dcd

Εσύ; να ξεράσεις πάνω στον Νταλάρα; Τον αγαπημένο σου τραγουδιστή;;;;
(μόλις είδα το profile σου...)
:-P

@θεριό

μιλώντας για εμετούς και ξεράσματα, μου ήρθε κι εμένα μια αναγούλα... πάμε μια βόλτα από του Νταλάρα και οι τρεις;

DCD said...

:-P

Nikolia said...

τώρα θα γνωρίσει και την Angelina και τον Pitt??? ouaaaaaaou!!!

keimgreek said...

αμ τι; δεν έχουμε δηλαδή εμείς εγχώρια Μαντόνα που να κάνει φιλανθρωπίες σε χώρες του τρίτου κόσμου; λέτε να υιοθετήσει κιόλας κανένα παιδάκι τώρα; Χμ.

Epikouros said...

Το θέμα έπαιξε χθες και στο δελτίο ειδήσεων της κρατικής tv.. ο μάχιμος Νταλάρας με "γιλέκο αποστολής" περιτριγυρισμένος από μικροσκοπικά νομιστεράκια... Κάπου εκεί δίπλα και η εθελόντρια σύζυγος.
Πολύ συγκινητικό!

Apostolis said...

Λυπάμαι για το επίπεδό σας! Κρίμα για το μυαλό σας.... Καθήστε τώρα στον καναπέ σας με το καφεδάκι να δείτε την Λαμπίρη.

Epikouros said...

Εντάξει apostolis!