Wednesday, February 28, 2007

Ο οχετός της δημοσιότητας


Είδα πριν λίγο το τρέιλερ της επόμενης εκπομπής των Αποδείξεων του Νίκου Ευαγγελάτου και σχεδόν έφριξα. Ήθελα να ήξερα πού κολλάει η Britney Spears με τις Αποδείξεις!!!
Πολύ πιασάδικο concept για το τρέιλερ, δεν λέω, όμως πιστεύω ότι είναι αρκετά ακραίο.. Η πλάκα ήταν όταν με κάτι φίλους προσπαθούσαμε να βρούμε ποιό ακριβώς θα ήταν το θέμα (στο τρέιλερ έδειχνε απλώς την Britney να είναι ξυρισμένη και μετά έπεφτε η ερώτηση "Μήπως ξέρει κάτι;") η φαντασία μας ταξίδεψε αρκετά. Η αδερφή μου είπε ότι θα οι επόμενες Αποδείξεις θα είναι για το τι βάζουν στα σαμπουάν, ένας φίλος υπέθεσε ότι θα είναι για τις βαφές μαλλιών κι εγώ έφθασα στο σημείο να φανταστώ ότι ο Ευαγγελάτος θα ασχοληθεί με κάποια αίρεση στην Ελλάδα και την Αμερική, μέλος της οποίας θα μπορούσε να ήταν και η Britney Spears. Τελικά έμαθα ότι θα είναι για τα κομμωτήρια και τα καλλυντικά... :-S

Η είδηση που μου έχει καρφωθεί τις τελευταίες 3 ημέρες, από τότε που την διάβασα στο BBC, είναι όλη αυτή η ιστορία για τον τάφο του Ιησού και το ντοκιμαντέρ του James Cameron στο Discovery Channel. Σίγουρα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν είναι αλήθεια όλη αυτή η ιστορία (και κατά βάθος δεν με ενδιαφέρει αν είναι αλήθεια) αν και έχω την εντύπωση ότι αν όντως είχε γίνει μια τέτοια αρχαιολογική ανακάλυψη τότε δεν θα το μαθαίναμε από ένα ντοκιμαντερ του Κάμερον. Θα είχε γίνει ντόρος νωρίτερα.


Αυτό που μου αρέσει να παρατηρώ σχετικά με αυτή την ιστορία είναι τους διάφορους "εμπλεκόμενους" που αρχίζουν νέες θεωρίες, μετατρέπονται σε πολέμιοι της Χ και της Ψ θεωρίας και κάνουν εκκλήσεις στον Θεό. Πάνω από όλους λατρεύω το παπαδαριό.. γιατί είναι κωμικοτραγικό ο "προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας" να εξέρχεται από το briefing του crisis management που έγινε στη Μονή Πετράκη και να προσπαθεί να αποφύγει τις δηλώσεις.

7 comments:

Blondie said...

Αλήθεια;;;;;;;;;;;;;;; Για σαμπουάν και βαφές θα είναι;;;; Το είδα και εγω το trailer και έμεινα να κοιτάζω την tv!!! Τί σχέσηη έχει ο Ευαγγελάτος με την Britney;;; Τώρα βγαίνει νόημα!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να την δω την εκπομπή!!!!!! :D Καλά, και εσυ!!!! Σε αίρεση η Briney;;;;;;;;;;;;;;;;;

Epikouros said...

Ναι δεν λέω ήμουν λίγο υπερβολικός.. μου αρέσουν οι συνωμοσίες (και μου αρέσει να τις φορτώνω σε όσους αντιπαθώ). Όσο για την εκπομπή, θα είναι για "τα κομμωτήρια και τα καλλυντικά" - αυτό μου είπαν 'έμπιστες πηγές'. Δεν ξέρω αν θα είναι συγκεκριμένα για βαφές ή σαμπουάν.. anyway, αφού δεν θα τη δείς, τι ρόλο παίζει; :-)

tsopanis said...

Η "συνομωσιολογία" ανέκαθεν είχε πολύ χρήμα.
Πόσοι και πόσοι φτιαχτήκαν (και συνεχίζουν) από αυτή.
Αλλά ,όπως λες και συ φίλε μου, έχει πολύ γούστο τελικά να τους ακούς και να τους βλέπεις όλους αυτούς που τάχα μου είναι οι ειδήμονες κλπ κλπ...

Ας μη ζητάμε "σοβαρότητα". Έχει χαθεί εδώ και αιώνες (αν υπήρχε ποτέ)...

Blondie said...

τελικά τι έδειξε;;;; Να τα βάψω ή οχι;;;;;;;;;;;

Epikouros said...

@tsopanis
και μόνο το γεγονός ότι το μαντρί σου είναι Λιακουρορθόδοξο αρκεί για να καταλάβω την προσέγγισή σου στις συνωμοσίες! :-) Όταν είχα πρωτοδεί το funel έκλαιγα από τα γέλια!

@blondie
Δεν το είδα τελικά.. είχα πάει να δω την Ψυχή στο Στόμα και μετά για ουισκάκια.. Βάψτα και βλέπουμε! Αν δεν πετύχει θα ξέρεις πού μπορείς να κάνεις καταγγελία! χεχεχε...

keimgreek said...

aaa den eida to trailer, ma pu zw.

Epikouros said...

μην ανησυχείς... δεν έχασες και τίποτα, μια ανατριχίλα λιγότερη! (η πλάκα είναι οτι ακόμη και τώρα υπάρχουν επισκέπτες στο blog μου που προέρχονται από το google όπου έχουν βάλει ως λέξη αναζήτησης: "britney ξυρισμένη" ή "britney γουλί" ακόμη και "ευαγγελάτος spears"!!!)