Saturday, March 24, 2007

Τα παιχνίδια της "εξουσίας"

Δύο κλήσεις έχω πάρει όλες κι όλες. Μια επειδή δεν φορούσα κράνος και μια για παράνομο παρκάρισμα. Πάνε 2-3 χρόνια από εκείνη τη μέρα που έκατσα για καφέ στην Creperie της Πλατείας Βικτωρίας και πάρκαρα τη βέσπα μου ακριβώς απέναντι, στη γωνία της πλατείας (πάνω στο πεζοδρόμιο). Το capuccino δεν το ήπια αρκετά γρήγορα φαίνεται και όταν γύρισα για να πάρω τη βέσπα μου και να φύγω βρήκα μια κλήση. Περίπου 60 ευρώ έλεγε η κλήση, υπογεγραμμένη από τη Δημοτική Αστυνομία. Τα πλήρωσα και έβαλα μυαλό.



Σήμερα (κατά τις 15:00) πέρασα ξανά από την πλατεία και είδα μια εικόνα που με εξόργισε. Ένα μεγάλο βαν της Δημοτικής Αστυνομίας παρκαρισμένο στο κέντρο ακριβώς της πλατείας, φάτσα κάρτα σε όσους βγαίνουν από τον σταθμό. Οδηγός δεν υπήρχε μέσα. Το είχαν αφήσει εκεί. Την έχω ξαναδεί την εικόνα άπειρες φορές.. στην Ερμού γίνομαι έξαλλος. Κόβουν οι δημοτόμπατσοι με τα πέτσινα μερικές κλησούλες για κανένα 2ωρο το πρωι, παρκάρουν μηχανές, βαν και αυτοκίνητα πάνω στον πεζόδρομο για τον οποίο πληρώνονται να προφυλάσσουν και κάθονται χωρίς αιδώ, εν ώρα υπηρεσίας, στα καφέ ρουφώντας νωχελικά τον φραπέ τους. Μου έρχεται αηδία. Κατάχρηση της όποιας 'εξουσίας' τους δίνεται και επίδειξη. Κοίταξτε με μαλάκες:

"Φωνάζατε για την παρόλίγον οπλοφορία μου και την αντισυνταγματικότητά μου. Πάρτε τα τώρα. Εμένα με βόλεψε ο μπάρμπας μου και τώρα κάαααθομαι και τα ξύνω και από πάνω παρκάρω και όπου θέλω. Που να πάρω και κανένα όπλο ηλίθιοι πολίτες, άφωνα & άβουλα πρόβατα, εκεί να δείτε τι έχει να γίνει. Θα πετάνε οι σφαίρες πάνω από τα κεφάλια σας με την ανευθυνότητα που με δέρνει!"


Ούστ από εδώ λαμόγια!

Epikouros

ΥΓ. Σίγουρα φαίνεται αστείο όταν αναφέρουμε την λέξη "εξουσία" σε ένα post που αναφέρεται στη Δημοτική Αστυνομία (ένας δημοτόμπατσος, όταν τον κοιτάς στα μάτια, δεν αποτελεί ποτέ την προσωποποίηση της Εξουσίας), όμως αυτό νομίζω οτι συμβαίνει. Κατάχρηση της εξουσίας που τους έχει δοθεί, όποια κι αν είναι αυτή.

5 comments:

ο δείμος του πολίτη said...

Πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου. Εϊναι άσχημη η κατάσταση. Σήμερα όμως είδα κάτι που μου άρεσε. Ήμουν με το δικό μου δήμαρχο (ιδιωτικά) και είχε να επιλέξει σε ένα στενό κομμάτι (παίδεμα σκέτο) και ένα άνετο (σε διάβαση επάνω). Προτίμησε το παίδεμα για το αυτονόητο. Μακάρι να έβλεπα κάτι τέτοιο και από υπαλλήλους. Χάνονται στη μονιμότητά τους και αδιαφορούν για όλα αυτά.

Epikouros said...

Σπάνια περίπτωση, πρέπει να ομολογήσω. Τόσο πολύ που θα αδυνατούσα να την πιστέψω αν μου ανέφερες και τον συγκεκριμένο Δήμο.

ο δείμος του πολίτη said...

Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.

N.Ago said...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

Δημόμπατσος said...

Να χαμε να λεγαμε..! τσουβαλιασμα και κομπλεξισμός βγαινει απο τα γραφόμενα. Αντε ασχοληθειτε με την ΕΛΑΣ που το εχει ξεφτιλισει και αφηστε τους συναδέλφους, στο κατω κατω αυτοι που λειτουργούν έτσι, δείχνουν μια δυσφορια αμα το καλοσκεφτεις για την κατάσταση που βρίσκονται, και οχι επιδειξη εξουσίας..