Tuesday, July 03, 2007

Ολιγοήμερο διάλειμμα


Σκέτο ναυάγιο έχουν καταντήσει οι σκέψεις μου και οι ιδέες μου για την Kουλουβάαρα. Δεν μου έφτανε η αποχή μου από το διαδίκτυο και το blogging λόγω του κωλο-ΟΤΕ τώρα φεύγω και για ολιγοήμερες διακοπούλες (ναι, ακόμα δεν με έχουν συνδέσει... τώρα βρήκαν πρόβλημα στα εξωτερικά καλώδια. "Έχει πρόβλημα το ΚΑΦΑΟ. Τα καλώδια είναι διαβρωμένα, δεν σηκώνουν ούτε ISDN ούτε ADSL. Πρέπει να καλέσω άλλους τεχνικούς για τις βλάβες εκτός σπιτιών. Μπορεί να χρειαστεί ακόμη και να σκάψουν!" είπε με ύφος γιατρού ο δημοσιοϋπαλληλΟΤΕχνικός χωρίς να μου απαντήσει στην τελευταία μου ερώτηση "Μα, καλά ρε παιδιά, τόσο καιρό τι έκανε ολόκληρη η γειτονιά στο κέντρο της Αθήνας; Εμένα περίμενε ο ΟΤΕ να μετακομίσω εδώ για να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει τόσο σοβαρό πρόβλημα;). Τέλος πάντων, να μην τα σκέφτομαι αυτά και συγχίζομαι.



Φεύγω που λέτε για μερικές ημέρες, μέχρι την Κυριακή. Με τη βεσπούλα μου για Diarios de MotoCyclades! Ήλιος, θάλασσα, χαλάρωση στη Μήλο. Το σπίτι μου είναι μερικά μέτρα μακριά από αυτό το γλυπτό της φύσης, από τα πολλά που προσφέρει το συγκεκριμένο νησί. Σκέφτομαι από τώρα τα απογεύματα στην αυλή μου να πίνω το κρασάκι μου και να μυρίζω ιώδιο. Και τα πρωινά θα μπλογκάρω με τον δικό μου τρόπο, γράφοντας posts στο τετράδιό μου από την παραλία.



Σι γιου σουουουουουνννν!!!

Epikouros



ΥΓ: Αν δεν έχω κουράγιο να πεταχτώ στο internet cafe της γειτονιάς, με βλέπω Κυριακή βράδυ να περιφέρομαι σαν και χθες με το laptop στα χέρια στην ταράτσα προσπαθώντας να βρω free wireless σήμα. Τζίφος χθες.

6 comments:

keimgreek said...

φίλε καλά να περάσεις. έχω κι εγώ νέα από τον ΟΤΕ. πήγα τις προάλλες πάλι και μου είπανε ότι θα υπάρξει δυνατότητα για να παραχωρήσουν νέες γραμμές ε-ντι-ες-ελ σε τρεις μήνες περίπου και ΑΝ. Δηλαδή, συνολικά θα πάρει τουλάχιστον πέντε μήνες από την πρώτη στιγμή που πήγα να ζητήσω γραμμή. Κ είναι αυτό το θέμα με τα καλώδια και δε ξέρω γω τι άλλες μαλακίες και δε μπορώ να πάρω ίντερνετ κ από άλλες εταιρείες, αν δε ξεκαθαρίσει πρώτα το θέμα από τον ΟΤΕ. Επίσης, έχουν κάνει κ άλλοι αίτηση και τραβάνε τα ίδια. Βέβαια, στην περιοχή κάποιοι έχουνε ήδη τέτοιες γραμμές, απλά τώρα χρειάζεται επέκταση το δίκτυο. Δηλαδή, μέχρι να επεκταθεί, κάποιοι είναι οι προνομιούχοι και κάποιοι οι πολίτες δευτέρας διαλογής. κάπως έτσι. γαμώ τα δίκτυα μου. κ μετά διαφημίζουν ε-ντι-ες-ελ και ότι εξαπλώθηκε το δίκτυο και σου λένε έλα να πάρεις γραμμή κ τα αρχίδια μου. τα πήρα μ' αυτή την υπόθεση. κ εμείς δηλαδή που έχουμε το ίντερνετ και για εργαλείο δουλειάς κ δε μπορούμε χωρίς αυτό τι θα κάνουμε ;-P η εταιρεία στην οποία δουλεύω δέχεται πρόσβαση στα συστήματα της μόνο μέσω έ-ντι-ες-ελ, διαφορετικά κάνει μισή ώρα να ανοίξει κάθε σελίδα μέσω μόντεμ. θα χάσουμε και τις δουλειές μας στο τέλος με τις μαλακίες ;-p γαμώ το μπελά μου.

ο δείμος του πολίτη said...

Καλά να περάσεις στις διακοπούλες σου. Εγώ περιμένω ακόμα καμιά εβδομάδα. Σχετικά με το πρόβλημά σου, έμαθα κι ένας φίλος μου ότι έχει σχετικό πρόβλημα επί 3 μήνες στη Θεσσαλονίκη. Όταν η forthnet πήγε λίγο να δυσαρεστήσεις (επί μέρες είχα πρόβλημα, ήμουν έτοιμος μέσω δικηγόρου να διακόψω τη σύμβαση και να στείλω και κανένα εξώδικο και τους το είπα με σκληρό ύφος (είναι η αλήθεια). Αυτό έφτανε τελικά.

N.Ago said...

Καλα να περάσεις!!!

Σπύρος Σεραφείμ said...

οι διακοπές σου προωθούνται!

καλά να περνάς!

Σοφία said...

Να περάσεις τέλεια! Λέει πολύ η Μήλος τέτοια εποχή. Τους χαιρετισμούς μου στη Φυριπλάκα (την αγαπημένη μου παραλία). Αααααχ θέλω κι εγώ διακοπέεεεεεες!

Epikouros said...

@keimgreek
Αστα να πάνε.. Βρισκόμαστε τουλάχιστον μια 5ετία πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη σε αυτά τα θέματα. Η βλάβη τελικά επιδιορθώθηκε χθες, τώρα όμως πρέπει να κλείσω εκ νέου ραντεβού (1 εβδομάδα αναμονή) για να μου κανουν την σύνδεση.

@δείμος
χμμ.. λες να τους τρίξω λίγο περισσότερο τα δόντια; Αν σηκώσουν ποτέ το τηλέφωνο θα δούνε!

@n.ago & σπύρος σεραφείμ
thanks.. πέρασα καλά όντως και τώρα επιστροφή για 2 μέρες στο καμίνι.

@σοφία
Χεχε.. έφτασα απόγευμα στη Μήλο και το επόμενο πρωί ήμουν στη Φυριπλάκα (μετά από 2 αποτυχημένες απόπειρες εύρεσης της παραλίας στον Κήπο & τη διαπίστωση ότι η άμμος στο Τσιγκράδο έχει σχεδόν εξαφανιστεί εντελώς-επανέφεραν το σκοινί!)