Tuesday, September 25, 2007

Ο Αμπντουλχαλημ Ντεντέ στον Κίτρινο Τύπο

Πάνω στο zapping που έκανα έπεσα στον Κίτρινο Τύπο. Βρε βρε βρεεεεε.... Καλώς το παιδί. Τον είχαμε χάσει τόσο καιρό. Ομολογώ ότι δεν μου άρεσε που απουσίαζε από την προεκλογική περίοδο. Είναι μια απουσία που δεν δικαιολογείται εύκολα. Τέσπα, δεν ξεκίνησα να γράφω για αυτό. Γράφω για το περιβόητο πλέον βίντεο των τούρκων / μουσουλμάνων / μειονοτικών (όπως θέλετε πείτε τους) υποψήφιων βουλευτών στους νομούς Ξάνθης και Ροδόπης. Το δημοσίευσε πριν από μια βδομάδα το Πρώτο Θέμα (16 Σεπτεμβρίου 2007 - Σελίδα 14 και Σελίδα 16) και λίγες μέρες αργότερα, όταν έπεσε στην αντίληψή μου, το είχα ανεβάσει και εγώ σε αυτό εδώ το post.

Προς το τέλος της εκπομπής (αφού είχαν αφιερωθεί σχεδόν δύο ώρες σε μια ενδιαφέρουσα - δε λέω - ιστορία αναντιστοιχίας μεταξύ ψήφων και σταυρών σε δεκάδες εκλογικά κέντρα) προβλήθηκε το επίμαχο βίντεο. Λίγα λεπτά μετά ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ειδοποιήθηκε ότι στην τηλεφωνική γραμμή βρίσκεται ο γνωστός δημοσιογράφος της μειονότητας Αμπντουλχαλημ Ντεντέ. Λέω γνωστός διότι τα τελευταία χρόνια ο εν λόγω δημοσιογράφος ήταν παρών κάθε φορά που υπήρχε κάποιο θέμα με τη μειονότητα. Ήταν η φωνή της μετριοπάθειας, της ανεκτικότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Προσωπικά όταν είδα το βίντεο σοκαρίστηκα περισσότερο από τα όσα είπε ο ίδιος παρά από τα λεγόμενα των βουλευτών της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

"Νιώθω προδομένος!" του είπε ο Τριανταφυλλόπουλος. "Τόσα χρόνια είχαμε μια πορεία μαζί, νόμιζα ότι συμφωνούσαμε και τώρα πώς σου ήρθε να πεις για τους γκιαούρηδες και για το μου** της μάνας τους;" Τον λόγο μετά πήρε ο κ. Ντεντέ ο οποίος άρχισε να απαγγέλει μια σειρά δικαιολογιών που δεν έπεισαν το ακροατήριο στο στούντιο ("Άι Σιχτίρ!" αναφώνησε απηυδισμένος ένας μουστακαλής καλεσμένος στολίζοντας τον μουσουλμάνο δημοσιογράφο ως "τσογλάνι"... εύστοχα σχόλια, μια με αναπάντεχη δόση χιούμορ, δεν μπορείτε να πείτε!) και ούτε και εμένα προσωπικά. Υπονόησε, λέγοντας ότι το βίντεο είναι διάρκειας 3 ωρών, ότι το 5λεπτο απόσπασμα δεν αποδίδει σωστά το ύφος του. (Γεγονός είναι ότι το βίντεο είναι μονταρισμένο στο γνωστό κίτρινο στυλ των εκπομπών του Τριανταφυλλόπουλου, χωρίς όμως να αναιρούνται τα όσα πολύ ξεκάθαρα ακούγονται).

Το μόνο που ελπίζω είναι, αν η υπόθεση πάρει μεγάλες διαστάσεις, να μην πάρει η μπάλα ολόκληρη τη μειονότητα γιατί υπάρχουν και σώφρονες άνθρωποι εκεί (όπως παντού). Το τονίζω αυτό.

Epik.

ΥΓ: Μιλώντας για απουσίες... Αυτό το βίντεο που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο εδώ και τουλάχιστον 8 μέρες, πώς και δεν έχει απασχολήσει τα δελτία ειδήσεων των μεγάλων καναλιών; (μην πει κανείς ότι μπορεί να μην το έχουν δει οι συντάκτες τους, είναι ψέμα, σας το λέω).

5 comments:

Anonymous said...

Το βιντεάκι δεν είναι και τόσο ... αποσπασματικό . Σου το λέω , γιατί ... ήμουν παρών σ'αυτή την προεκλογική συγκέντρωση .
Ο Ντεντέ , είναι ένας πανέξυπνος , αρκετά χαρισματικός τύπος , που ονειρεύεται και επιχειρεί το ... πολιτικό του άλμα ... Να γίνει ... Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη (που χήρεψε) , δηλαδή να γίνει ό νέος Σαδήκ-Μεσσίας της Μειονότητας στη Θράκη ... και γι αυτό απευθύνεται σε όλα τα είδη .... ακροατηρίου . Ούτε η μειονότητα είναι τόσο ... αθώα , όσο νομίζουν οι πολλοί ... Ούτε η ... πλειονότητα είναι αθώα .... Σκατά είναι όλα εδώ στη Θράκη ... Σκατά , που βρωμάνε δυστυχώς σε .... επιλεγμένες μόνο μύτες .
Συγνώμη για την ανωνυμία μου , αλλά έμαθα (μου έμαθαν) να ... φοβάμαι.

Epikouros said...

Ενδιαφέροντα όσα μας λες ανώνυμε και το χειρότερο είναι ότι τα έχω ακούσει αρκετές φορές αυτά τώρα τελευταία...

ggia said...

Εγώ τον Ντεντέ τον γνώρισα σε ένα συνέδριο του ΚΕΜΟ (Κέντρο Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων) τον Δεκέμβρη 2006.. και ανταλλάξαμε και τηλέφωνα..

Εντύπωση που έκανε όταν στην γιορτή του Αγίου Γεωργίου μου έστειλε ένα ευγενικότατο μήνυμα για την ονομαστική εορτή μου.

Έχει ο Ντεντέ τον τρόπο του να κάνει τις δημόσιες σχέσεις και να φωνάζει όπου πηγαίνει.. τον έχω και σε βίντεο ;-) που φώναζε στο συνέδριο του ΚΕΜΟ ;-) ;-)..

Epikouros said...

Χθες ο κ. Ντεντέ ήταν παρών στη Ζούγκλα (μαζί και ο κ. Σγουρίδης). Δυστυχώς δεν με έπεισε κανείς τους εκεί μέσα για τις αγνές προθέσεις τους. Φαντάζομαι θα υπάρξει και συνέχεια.

ggia said...

@epikouros

http://trakyaninsesi.blogspot.com/

Μιας και ασχολείσαι με την πολιτική και τον Ντεντέ..

μόλις πριν λίγο έσκασε στο google reader το "φρέσκο" blog του Ντεντέ που σου βάζω παραπάνω. Αναφέρεται στο περιστατικό που αναφέρεσαι στην ανάρτηση.

Αν χρησιμοποιείς το google reader μπορείς να βάλεις "google blog search alert" με κάποιο θέμα που σε ενδιαφέρει και να σου φέρνει κάθε μέρα ότι βρίσκει να δημοσιεύεται σχετικό. Εγώ έχω ένα μόνιμο search "μουσουλμανική μειονότητα" και έπεσα σε αυτό.