Monday, September 17, 2007

Οι εκλογές και η χαρά του zapper

Χθες ήταν η χαρά του zapper μιλάμε. Γούσταρα λιώσιμο στο σπίτι, σπιτικό φαγητό, μπυρίτσα και zapping. Πετάχτηκα και μέχρι την πλατεία Αμερικής να ψηφίσω και, τσοπυ, πάλι πίσω στον καναπέ. Με εντύπωση παρακολούθησα την προ-εξιτ-πολζ (κάτι σαν pre game show βρε αδερφέ) εκπομπή του ΣΚΑΙ με καλεσμένους ορισμένους bloggerz. Ναι, καλή ιδέα, πρωτοποριακή, όμως δεν είναι/είμαστε το παν όσοι μπλογκάρουν. Το είπε και το kaltsovrako. Ο ΣΚΑΙ πάντως έχει τη δική μου πίστωση χρόνου για να αποδείξει αν όλα αυτά (bloggers, YouTube Debate κτλ) είναι μια και καλά εναλλακτική πρόταση, κενή όμως περιεχομένου, ή εάν θα έχει διάρκεια και νόημα στο τηλεοπτικό, και γενικότερα μιντιακό, τοπίο.

Zap!

Τα exit polls πυροδότησαν ένα μανιακό χτύπημα στο τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής μου. Να δω τι λένε ΟΟΟΛΛΑΑΑ τα κανάλια, αν υπάρχουν αποκλίσεις, πόσο έχασαν οι μεγάλοι, αν θα μπεί το ΛΑΟΣ στη βουλή κλπ. Μόλις η περιέργειά μου ολοκληρώθηκε, έχυσα στο ποτήρι μου 330ml ξανθιάς Leffe και....

Zap!

Τζάμπολ στη Μαδρίτη. Η εθνική παίζει με Λιθουανία. Αγωνία για 39 αγωνιστικά λεπτά και πίκρα για το τελευταίο που επέφερε την ήττα. Αλλά δεν πειράζει. Η πίκρα αντικαταστάθηκε με κάποια ικανοποίηση μερικές ώρες αργότερα όταν έμαθα το αποτέλεσμα του τελικού. SMS από τον Γιώργο... Καλά να πάθουν τα μουνόσκυλα!

Zap!

Αφήνω την tv με τις ατέρμονες συζητήσεις και αναλύσεις και τρέχω στο pc. Αποφασίζω να παρακολουθήσω την εξέλιξη των εκλογών όπως μου αρέσει. Μια customized/personalized εκδοχή της λεγόμενης ... ροής των εκλογικών αποτελεσμάτων. Μπαίνω στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών για τις εκλογές του 2007. Ενημέρωση άμεσα, από την ίδια βάση δεδομένων της SingularLogic, χωρίς όμως να εμφανίζονται μπροστά μου διάφοροι άσχετοι νομοί και αποτελέσματα που δεν με ενδιαφέρουν. Εδώ τις κάρτες τις διαλέγω εγώ. Ψάχνω κι άλλες επιλογές, διαδικτυακές. Και μένω άφωνος στο καλύτερο, κατά τη γνώμη μου, site σχετικά με τις χθεσινές εκλογές. Στο cosmo.gr ένα flash application με ροή των δεδομένων αλλά και φοβερά γραφικά, τόσο στο προσκήνιο (βλ. animated μπάρες που δείχνουν τα ποσοστά των κομμάτων) όσο και στο background (βλ. animated φόντο, λες και βλέπεις τηλεόραση). Με δικά σου settings για να βλέπεις ότι εσύ θέλεις. Και με παραμετροποιημένα θεματικά περάσματα όπως το tour στα ποσοστά των κομμάτων στις πυρόπληκτες περιοχές!!! Δημιουργική δουλειά, καλαίσθητη, με γνώμονα τον πολίτη/πελάτη/καταναλωτή... τέλος πάντων, με γνώμονα εμένα!

Ναι, τα αποτελέσματα, που είναι και η ουσία της χθεσινής ημέρας, έκρυβαν και χαρές και απογοητεύσεις. Δίπλα στον Καρατζαφύρερ και τον Άδωνι θα κάθεται ο Ψαριανός με τον Κοροβέση. Όμως σήμερα, την επόμενη ημέρα, η αισιοδοξία μου έγκειται σε άλλες, παράπλευρες λεπτομέρειες όπως η κάλυψη του ΣΚΑΙ, όπως τα γραφικά του cosmo.gr, όπως... όπως... όπως... Κάτι πιστεύω οτι αλλάζει. Σίγουρα όχι η κυβέρνηση, αλλά κάτι. Γιατί δεν φταίει για όλα το κράτος και γιατί, για ότι καλό συμβαίνει, μπορούν να ευθύνονται και οι απλοί άνθρωποι.

No comments: